Tuesday, January 26, 2010

Юнаци s01e24


Глава двадесет и четвърта. Пъцко Сметката, Леля Пенка и Кичка Пергелова. Юнаци 002, 001 и 003.

Българската тайфа отпътува, като оставиха Posh Candy да се грижи за Мадона, докато Salida я няма. Пътуваха добре, с частния самолет на Сашка Васева. Нищо, че беше от Втората Световна Война, пак летеше някакси. Юнаците бяха тъжни, всеки беше сърдит на другите по някаква причина. „Кфо шъ прайм ся?”, попита Кичка другарите си. „Уткъде да знам, ма?!”, нацупи се Пъцко, „Леля ти Пена нали залюби оня мангал, заеби я нея.”. „Аз ли?!”, провикна се Леля Пенка „Теб те заварих в леглото с оная поп певица, и откога станах Пена, а, а, а? Какво стана с Пъни?”. „А аз да прайх нйещу с оназ офца? А? Не, ни прайх, тъй чи... Аз кво да напраа кат съм неустуим?”. „Хич не ме интересуваш!” отвърна Леля Пенка и му обърна гръб. Кичка реши да опита да запази дружбата си с Пъцко „Аре уе, можем двамата с теби да сми гирои.” –„Аз? Да съм приятил с някфъ фенкъ на Иванъ? Не и докат съм жив!”. Сашка се приближи към тях и каза „Кафе, чай или мляко?”, Леля Пенка си поиска кафе, Кичка чай, а Пъцко просто гледаше фолк звездата влюбено и слюнка се стичаше по братата му. Грифона побеждаваше на 3,5,8, bohemik не спираше да снима, та чак подразни Кичка като я последва в тоалетната, а Salida само си говореше с Мадона по телефона, защото Кралицата вече не можеше да не си споделя какво правят с Posh Candy в спалнята. Определено пътуването беше дълго за някои от нашите герои. След като кацнаха на летището всеки тръгна по пътя си, спасителният отряд се отправи към форума на ММ легендите, Сашка тръгна с трабанта си към село Резилово, а Леля Пенка, Пъцко и Кичка...

No comments: